Daisypath Wedding tickers

fredag 10 september 2010

iPhone 4 beställd

Det här har inte ett skvatt med bröllop att göra men jag skriver det som en förklaring till att bloggen för tillfället inte uppdateras lika frekvent.

Jag har i veckan beställt nya iPhone 4 16GB. Det blir min första iPhone och just nu känns det som att mitt liv har gått från att kretsa mycket kring bröllop till att kretsa mycket kring iPhone. Jag är på app-jakt och läser det jag kan komma över om den här telefonen. Därav en smärre tidsbrist (och i ärlighetens namn intressebrist) för att uppdatera bloggen dagligen.

Leveranstiden är fruktansvärda 4-6 veckor så det lär tyvärr dröja tills den kommer och jag kommer att hinna snurra tillbaks till bröllopsyran innan dess.

Är det någon av er läsare som har iPhone (kanske t.o.m. iPhone 4) och som kan rekommendera udda men bra appar? De vanligaste tror jag mig redan ha hittat :)

1 kommentar:

  1. Säga vad man säga vill, men kärleken till en iPhone kan växa mot enorma höjder. Om du inte haft nån tidigare är det en liten varning ... ;-)

    SvaraRadera