Daisypath Wedding tickers

måndag 20 december 2010

Dags för avslöjande!

Vi bestämde i helgen att vi ska berätta för våra familjer om bröllopet. Alla förutom våra värdinnor är (lyckligt?) ovetandes om vad som stundar. Jag längtar så jag håller på att spricka efter att få bli offentlig och kunna prata med vem som helst om bröllopet. Det känns väldigt ensamt att bara ha min blivande och våra värdinnor att dela alla tankar med, jag håller mycket för mig själv och går omkring och funderar och bollar tankar med mig själv. Men så finns ju Bröllopstorget och det är väl för väl?!

Men om 3 dagar bjuder vi in föräldrar och syskon. Det blir en extra julklapp till dem och det ska bli så otroligt skönt att kunna prata med min mor och min syster! Speciellt min syster som själv gifte sig i höstas. Vi ska bara få dem att inte prata om det, resten av de tilltänkta gästerna tänker vi överraska enligt planen med att inbjudan dimper ner i brevlådan.

Så igår kväll gjorde jag de första fyra inbjudningarna. Det kändes lite pirrigt att göra dem "på riktigt", har ju bara gjort på prov förut. Ska bli kul att se och höra reaktionerna på julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar