Daisypath Wedding tickers

tisdag 28 december 2010

Khom Loy

Snubblade för ett litet tag sedan över något som jag aldrig hört talas om tidigare. Khom Loy. Vi ska ha det på vårt bröllop hade vi tänkt, det blir sagolikt vackert när man under tystnad låter dem stiga mot skyn.

Se bara här:


Nu ska ju vi inte ha så där många, förmodligen runt 20-25 st men jag tror ändå att det kan bli fint. Har kollat runt efter billiga Khom Loy men de är ganska dyra så det har varit oklart om det skulle bli några. Men i helgen hittade jag på Tradera, iofs blandade färger, jag hade hellre haft vita, men jag betalar 200 kr för 30 st inkl. frakt och jag har annars sett dem för 20-30 kr/st så jag är nöjd :)

1 kommentar:

  1. Hej, hittade hit via BT och har ännu inte läst igenom alla inlägg.. Kommer ta ett tag :D men jag vill bara uppmärksamma dig på detta http://www.transportstyrelsen.se/thailyktor
    Vet inte var ni bor om ni är i behov av tillståndet men tänkte jag skulle försöka hjälpa till.

    SvaraRadera