Daisypath Wedding tickers

fredag 20 augusti 2010

365 dagar kvar


Idag är det ett år kvar till vårt bröllop! Wiiiiiiii!

Det har gått 14 månader sedan vi bestämde oss för det här datumet och bokade kyrka och festlokal och då kändes det som evigheters evigheter kvar. Men det här senaste året har bara sprungit iväg och jag hoppas (och fasar för) att det nästkommande året går lika fort.

Jag är tacksam för att jag är en planeringsmänniska som alltid är ute i god tid, det bådar gott för att undvika den sista stressen innan bröllopet.

I helgen ska jag visa er hur våra inbjudningskort kommer att se ut, prototypkortet är klart och jag är så nöjd. Stay tuned!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag hittade till din blogg, hoppas du inte har något emot att jag länkar dig från min egen bröllopsblogg!

    Hoppas du njuter av den känslan, ett år kommer gå sååå fort!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att du hittade hit, det gör absolut ingenting att du länkar, jag har gjort detsamma till dig om du inte sett det :)

    Du kan ändra namnet på min blogg hos dig bara, jag döpte om den till Bröllopspyssla eftersom det är adressen och det finns en blogg som heter Bröllopspyssel så slipper man förvirringen :)

    SvaraRadera