Daisypath Wedding tickers

söndag 29 augusti 2010

Skulle du vilja gifta dig i någon av dessa klänningar?

Nog för att det finns miljoner olika brudklänningar, men nog kan man hitta finare än de här... Jag skulle hellre dö ogift och ensam än att gifta mig i någon av dessa klänningar. Men det är ju jag det, tur att smaken är som baken ;-)


Jag tycker att gravida kvinnor är något av det vackraste som finns. Men så här? Nej, tack!

















Ser mer ut som ett raffset än en brudklänning...



















Snygg kropp? Ja visst, men klänningen är fruktansvärd! Dessutom ser brösten en smula ojämna ut, tycker ni inte?















Vad säger man? Ibland förstår jag mig inte på modedesigners...

3 kommentarer:

  1. neeeej! vilka mardrömsklänningar!

    den gravidmagen blir int så smickrande i denna klänningen... nej huj!

    hemska saker! tur man e lite mer traditionell själv :)

    SvaraRadera
  2. Så förfärliga, särskilt den första.
    /Carin

    SvaraRadera
  3. asså, den sista är ju på en catwalk, det är ju inte meningen att man ska ha den, den ska ju ge inspiration..?

    SvaraRadera