Daisypath Wedding tickers

fredag 20 augusti 2010

Brudklänningar

Min gissning är att det kommer att komma flera sådana här inlägg då jag tvivlar på att jag kommer att hitta den perfekta brudklänningen. Eftersom varje klänning jag visar här består av flera bilder postar jag endast länken så får ni gå in och kika själva. Tips: högerklicka på länken och välj "öppna i ny flik" för att inte behöva klicka tillbaks till bloggen hela tiden.

Alla länkar går till Milly Bridal. Klicka sedan på "click here to enlarge the image" så får du upp större bild men framför allt flera bilder där du ordentligt ser hur klänningen ser ut, det är bara att scrolla ned.

WG 1058

WG 1110

WG 1094 (fast vit)

WG 1127

WG 1152

Det får räcka för den här gången, just nu har jag fastnat i att jag vill ha en V-ringad klänning, alternativt en halterneck. Det kanske snart ändras till axelbandslöst eller långärmat, då kommer nya länkar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar